^Back To Top
Get Adobe Flash player

22-23 maja 2017 r. 21 uczniów naszej szkoły uczestniczyło w wycieczce szlakiem  Białystok – DinoPark – Białowieża.

W pierwszym dniu, który rozpoczęliśmy o godz. 6.00 wyjazdem spod szkoły, zwiedzaliśmy Białystok (Pałac Branickich Stare Miasto).

Niesamowitą atrakcją okazał się Jurajski Park Dinozaurów, a szczególnym zainteresowaniem cieszył się pan przewodnik. Zachwycił nas swoją postawą, sposobem opowiadania i licznymi aluzjami.

Miejsce, gdzie królowały olbrzymie dinozaury to Jurowce. Tam też zjedliśmy obiad i wyśmienicie bawiliśmy się w Parku Zabaw.

Drugi dzień rozpoczął się wykwaterowaniem, a więc sprzątanie, pakowanie. Na śniadanie mieliśmy przepyszną niespodziankę – przepyszne naleśniczki z twarogiem. Cały dzień spędziliśmy w Białowieskim Parku Narodowym. Pierwszym przystankiem był Park Pałacowy założony w XIX w., a w nim m.in. zabytkowe budynki z końca XIX w. Następnie zwiedzaliśmy Muzeum Przyrodnicze (faunę i florę parku).

Ostatnim punktem zwiedzania był Rezerwat Pokazowy Żubrów.

Wycieczkowy dzień zakończyliśmy pieczeniem kiełbasek na ognisku.

Do domów wróciliśmy szczęśliwie ok. godz. 22 00

Do następnej wycieczki!

Kl. VI

>>Zobacz zdjęcia<<

Szkoła Podstawowa im. Bohaterów Listopada 1918 r. Sobiechy 24, 11-606 Budry, tel. 87 437 70 16, NIP: 845-11-47-028 Copyright © 2013.